Regulamin Sklepu internetowego WineMeMore

 

Ustalony dnia 01 czerwca 2019 roku

Właścicielem witryny internetowej jest firma WineMeMore SAS z siedzibą we Francji 10 rue de Vaudancourt 27140 Gisors. WineMeMore zarejestrowana jest w urzędzie Tribunal de Commerce d’Evreux z numerem NIPU 84227304700014 pod numerem TVA (VAT) wewnątrzwspólnotowym FR96842273047.
WineMeMore jest marką francuską podlegającą pod prawo francuskie, posiadającą wszystkie niezbędne zezwolenia do prowadzenia sklepu internetowego na terenie Europy. Sprzedaż detaliczna odbywa się jedynie pod adresem URL www.winememore.pl
Strona przeznaczona jest dla osób pełnoletnich.

1. Postanowienia wprowadzające

Za pośrednictwem sklepu internetowego, sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną win z zawartym podatkiem VAT bez kosztów wysyłki. Ostateczny koszt zakupów plus przesyłki podawany jest przed złożeniem zamówienia. Kupujący może dokonać zakupu produktów widocznych i dostępnych na naszej stronie sklepu e-commerce.
WineMeMore zastrzega sobie zmian cen.
Wszystkie ceny podane na stronach są cenami brutto w walucie EURO. Transakcję dokonywane są w walucie EURO (€) .

2. Składanie zamówienia

Kupujący jest wyłącznie osobą pełnoletnią zobowiązany jest przed wejsciem na stronę zatwierdzić swoją pełnoletność.
WineMeMore prowadzi sprzedaż detaliczną zachowując oryginalnie opakowania producenta. Składający zamówienie jest automatycznie informowany na stronie produktu o ilości butelek proponowanych w opakowaniu oraz ilości opakowań dostępnych.

 Wina opuszczają swoje Chais raz w tygodniu. Data podana na stronie oznacza moment zamknięcia zamówienia w bieżącym tygodniu. Następnym etapem jest przygotowanie przesyłki do ostatecznej ekspedycji z numerem śledzenia. 

Na dzień dzisiejszy ze względów logistycznych, zamówienie na jednego klienta nie może przekroczyć 12 butelek lub dopuszczalnej wagi wysyłki 21kg.

Jeśli wino zapakowane było w oryginalną drewnianą skrzynkę, zostaje ona dołączona bezpośrednio do Waszego pakunku.



W celu złożenia zamówienia, kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

1/ Wybór towaru w naszym katalogu.

2/ Dodanie do koszyka

3/ Kontynuowanie zakupów lub przejście do kasy

4/ Podanie swoich danych kontaktowych lub zalogowanie się bezpośrednio na swoim istniejącym już koncie.

5/ Wybór metody przesyłki w zależności od kraju dostarczenia.

6/ Wybór metody płatności.

7/ Przegląd zamówienia

8/ Zatwierdzenie zamówienia.

Umowa miedzy kupującym a WineMeMore dochodzi w momencie dokonania zapłaty za zamówiony towar i potwierdzenia zamówienia przez WineMeMore.

Klient jest odpowiedzialny za podawanie swoich danych jak i zachowanie poufności. Loginy należą wyłącznie do klienta składającego zamówienie lub zapisanego na stronie WineMeMore. Jeśli dane klienta zostały użyte nielegalnie prosimy o niezwłoczny kontakt pod mailem kontakt@winememore.com

3. Formy dostawy i metody płatności

WineMeMore współpracuje w firmami kurierskimi zajmującymi się w sposób profesjonalny dostarczaniem wina. 
Kupujący ma do wyboru następujące metody dostawy produktów objętych zamówieniem:

1) Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Chronopost International 2-5 dni Polska

2) Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Chronopost 24h France, Colissimo 48h France.


Jeśli dostawa nie jest objęta promocją lub innymi czynnikami, koszt dostawy ponosi kupujący. WineMeMore jest marką odpowiedzialną ekologicznie. Dlatego też zamówienia klientów są zgrupowane i odbierane przez transport raz w tygodniu (dzień ekspedycji podawany przy zakupie) i dostarczane do klienta w ciągu 72 godzin w dni robocze.
O wszystkich niezbędnych etapach klient jest informowany na bieżąco drogą mailową jak i telefonicznie. Każde zamówienie posiada swój indywidualny numer wysyłki

4. Metody Płatności

Proponujemy następujące rozwiązania:
Karta kredytowa (Visa,VisaElectron, Mastercard itp )
Paypal
.....

5. Realizacja zamówienia

Zamówienie uważane jest za zrealizowane w chwili przygotowania zamówienia do wysyłki. Czas realizacji zamówienia i etapów przekazywany jest do kupującego za pośrednictwem drogi mailowej.
W razie problemu, spóźnienia się realizacji dostawy lub innych niedogodnych czynników, klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedającego drogą mailową pod wskazanym adresem kontakt@winememore.com lub telefonicznie (+33) 673 875 940
Od czasu wysyłki odpowiedzialność za towar ponosi firma kurierska Chronopost i Colissimo w zależności od destynacji.

WineMeMore zobowiązuje się na dostarczenie przesyłki pod podany adres dostawy przez klienta.
Towar nie zostanie wydany osobie niepełnoletniej lub której zachowanie wskazuje na stan nietrzeźwości. W przypadku powstania wątpliwości co do pełnoletniości osoby odbierającej towar, kurier uprawniony jest do żądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek nabywcy. Okazanie dokumentu jest dobrowolne, przy czym odmowa jego okazania może spowodować opóźnienie w procesie realizacji zamówienia do czasu potwierdzenia pełnoletności osoby odbierającej towar.
Wskazane jest przy odbiorze przesyłki sprawdzenie zawartości jak i możliwości istniejących uszkodzeń towarów. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania kuriera o występujących usterkach i niezgodnościach w zawartości przesyłki. Kurier wystawi protokół szkody z wyszczególnieniem wad w dwóch egzemplarzach jeden dla klienta drugi wysłany bezpośrednio do sprzedawcy

6. Odstąpienie od umowy

Klient WineMeMore po zawarciu umowy ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy. Kwota zostanie zwrócona za pomocą środków płatniczych wybranych podczas pierwotnej transakcji
Warunkiem zwrotu jest wyłącznie produkt nie otwarty w zapieczętowanym opakowaniu bez jakichkolwiek uszkodzeń. WineMeMore ma obowiązek dostarczenia produktu bez jakichkolwiek uszkodzeń.
Kliknij tutaj po formularz zwrotu towaru. Po dostarczeniu towaru przez klienta w wyznaczone miejsce i weryfikacji przesyłki, WineMeMore dokona zwrotu pieniędzy w walucie Euro, za zakupiony towar do 14 dni. 

7. Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń

WineMeMore dokona wszelkich starań jeśli zajdzie problem z zakupionymi produktami. Klient ma prawo do roszczeń. Najlepszym rozwiązaniem jest dochodzenie polubowne dwóch stron.
Klient WineMeMore posiada prawo do: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest tutaj. Platforma służy w rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług


Oddział sądu pod który podlega marka znajduje się w miejscowości EVREUX pod adresem 9 Rue de la Petite Cité, 27000 Évreux. gdzie firma WineMeMore SAS ma swoja siedzibę
WineMeMore SAS nie pokrywa kosztów podroży i rozprawy na terenie Francji jak i do innych krajów. 


8. Dane osobowe i pliki cookies

Administratorem danych osobowych jest wyłącznie marka WineMeMore
Dane te używane są do zawarcia umowy i w celu jej realizacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych jak i akceptacji cookies znajdują się w polityce prywatności kliknij tutaj 


9. Postanowienia końcowe

WineMeMore zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Jeśli zmiany będą miały miejsce, będą one komunikowane bezpośrednio na stronie, gdzie będą wymagały każdorazowej akceptacji przed każdym zamknięciem zamówienia.
WineMeMore jest francuską marką podlegającą pod francuskie prawa. Według artykułu L.3342-1 Kodeksu zdrowia publicznego, sprzedaż alkoholu nieletnim jest surowo wzbroniona. Wszystkie dostępne tu produkty dozwolone są jedynie dla osób pełnoletnich.

Przypomina się również ze nadużywanie alkoholu jest niebezpieczne dla zdrowia. Alkohol należy spożywać z umiarem.

WineMeMore
We are good by nature